Problem z LG GCC-4480B

Autor: Tomasz Klatka <tom_at_cad.no-spam.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 21:58:20 MET DST

Witam Grupowiczow.

Mam problem z moim napedem Combo. Gdy nagrywam plyte w trybie DMA, komputer
zawiesza sie. Nie moge ruszac myszka, a u gory ekranu robi sie czarny pasek.
Gdy wylacze tryb DMA plyty nagrywaja sie normalnie.

Naped jest nowy, mam go zaledwie 2 miesiace, ale mysle, ze problem tkwi w
czyms innym, poniewaz na mojej wczesniejszej nagrywarce (LG 32x10x40) mialem
ten sam problem. Po instalacji Windows nagrywarka nagrywa dobrze w trybie
DMA, dopiero pozniej cos jest nie tak. Uzywam tylko jednego programu do
nagrywania (Nero 5.5.10.35). Nagrywarka pracuje na kanale Secondary w trybie
Master. Jest ona polaczona z kieszenia (UDMA 66), ktora jest pusta. Uzywam
jej dosc rzadko. (Jak ktos do mnie przyniesie swoj dysk). Dysk twardy jest w
osobnej kieszeni (UDMA 100). Wszystkie tasmy danych to rowniez UDMA 100.

Moja konfiguracja to:
ESC K7VZA, Athlon 1200MHz 256, 256MB RAM 133MHz, Seagate Barracuda VII 80GB
7200 RPM, nVidia GeForce 2 MX400, Sound Blaster Live! 1024, Tuner TV Aver
Media TvPhone 98, Karta sieciowa Realtek, zasilacz Codegen 300W, stacja
dyskietek i oczywiscie naped LG GCC-4480B.

Pracuje w systemie Windows 98 SE, ale pod innymi systemami wystepuje ten sam
problem.

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

--
Pozdrawiam, Tomasz Klatka (Ramol)