Re: Reset komputera podczas grania, czego to przyczyna?

Autor: AdaM <adam-karolak_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 21:18:43 MET DST

> Mam Bartona 2500+ podkręconego do 3200+, tylko że resety zdażały się
również
> na niepodkręconym.
> Temperatura na podkręconym procesorze normalnie wynosi 60 stopni, a tuż po
> samoistnym resecie kompa (ok 20min grania w Unreala 2 na dość mocnych
> ustawieniach bo przycinało) 64 stopnie procesor i 39 stopni chipset. Czy
> może być wina za wysokiej temp. chipsetu (nForce2 MPC)?
> Płyta główna Gigabyte GA-7N400E-L
Hmm .. mam taką samą płytę i takie samo zachowanie. Max 20 min i zwis.
Jedyna różnica, że u mnie wiesza się bez względu na rodzaj aplikacji w
której pracuję -Pinnacle, Outlook, Explorer -generalnie zauważyłem, że
dzieje się to w czasie pracy z myszą.

> Pamięć DDR 256
Pamięć zmieniałem.

> Grafika Ati Radeon 9600SE
Grafika teraz prosta S3.

> Cooler Pentagram Freezone QC-80 AlCu
> zasilacz 300W
Zasilacz teraz Chieftec 360W
Zmieniłem BIOS na F10, zmieniłem dwa procesory -z AMD 2400+ na AMD 1333 i na
Durona 850 - nic nie pomogło. Nadal się wiesza.
Jedyne co na horyzoncie widzę, że może pomóc to zmiana płyty.

Pozdrawiam,
 Adam