Problem z karta tv

Autor: dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 20:53:33 MET DST

Dzien dobry
 Z gory przepraszam jesli umiescilem ten list na złej grupie. Mój problem
polega na tym, ze przez komputer rozkodowuje canal+ i niestety nie jestem
zbytnio zadowolony z jakosci tego obrazu. Nie wiem co jest tego przyczyny.
Jesli chodzi o pozostale programy jakosc jest dobra a czasem bardzo dobra to
w sumie zalezy tez kanalu. Precyzujac moj problem podczas rozkodywowania
obrazu przez moretv czesto sie zdarza, ze sa zaklucenia czyli zupelnie nic
nie widac przez okolo 3-4 sekundy a potem jest obraz jako taki i ponownie po
kilkunastu sekunda znow kaszana. Mam podlaczony wzmacniacz przy
rozgalezieniu sygnalu z kablowki. Czy ktos z was moze mi jakos pomoc,
udzielac jakies rady co mogloby poprawic jakos obrazy??? Czy jest sens kupic
jeszcze jeden wzmacniacz?? Czy wina tego moze byc slaba karta tv??

Prosze o podpowiedz, z gory dziekuje

Dominik