Re: [OT] Potrzebuję naprawić archiwum

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:40:09 MET DST

Bruno Ramone wrote:

> witam,
> mam plik RAR, który jest uszkodzony. Najwyraźniej twórca tego RAR-a nie
> dodał danych naprawczych i nie można tego naprawić. Plik ma 195 KB , w
> archiwum jest textowy PDF, Bardzo chciałbym to otworzyć, ale nie znam
> sposobu.
> Apeluję do osób mających doświadczenie w naprawianiu opornych archiwów o
> pomoc.
>
> Bruno Ramone

hmmm.. ciezka sprawa... Ja widze tylko jedno wyjscie - jesli naglowek
archiwum nie jest uszkodzony, to mozna wyciagnac sume kontrolna i
wielkosc spakowanego pliku i z tego go odzyskac... ale odzyskanie w ten
sposob 200 KB na szybkim sprzecie trwalo by chyba z pare tygodni :) Wiec
  kaszana... :)

--
Borys Power
GG: 2575874