Modem

Autor: .:dragon <evildragon_at_o2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:27:42 MET DST

Witam! Mam pytanie odnośnie modemu. Mój modem to Pentagram Fanatic 56l.
Podczas łączenia z internetem (teleNet), często pojawia mi się błąd 777
'Próba nawiązania połączenia nie powiodła się, ponieważ modem w komputerze
zdalnym nie działa'. Dopiero po kilku próbach udaje mi się połączyć. Zwykle
z jakąś dziwną prędkością (np.: 38,6 Kb/s). Czy jest to wina modemu czy może
ustawień?? Jeżeli ustawień to na jakie je zmienić?? Proszę o pomoc!

<<<<<<EvilDragon>>>>> evildragonWYTNIJ@go2.pl
Gadu Gadu: 9060643 "Mylić się jest rzeczą ludzką, ale
żeby naprawde coś spaprać - to potrzeba komputera."