Re: Czy warto kupic cos takiego (klawiatura & mysz)

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.pl.spam>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:03:02 MET DST

Użytkownik "kim1027" <kim1027@WYTNIJpoczta.fmWYTNIJ> napisał w wiadomości
news:cgsc63$c80$1@ns.master.pl...

> Chodzi mi o normalne uzytkowanie bez kabli (co bym sobie mogl siasc na
> kanapie i komputer obslugiwac:) ).
>
> Czy moze to jest jakas "kaszana", czy jednak co Logitech to Logitech...?
>
> Moze mozecie polecic jakis inny dobry zestaw w podobnej cenie?
>
> Pomozecie???
>
> (nie majacy co robic z kasa;) ) kim1027

    Logitech to Logitech. W życiu nie kupił bym myszy, czy klawiatury innej
marki. Zaznaczam przy tym, iż nie twierdzę, że np. a4tech robi gorsze
jakościowo produkty - po prostu mi osobiście, subiektywnie, sprzęt Logitecha
"leży" i mam z nim tylko bardzo dobre doświadczenia.
    Obecnie użytkuję zestawik Cordless Desktop Navigator i powiem Ci tak:
    1) zasięg tak klawa, jak mysz - bez problemu mogę walnąć się na sofie i
puszczać slajdy, czy też obsługiwać odtwarzacz audio/video (4-5 metrów od
odbiornika)
    2) baterie - mysz (optyczna) chodzi na akumulatorkach, jeden komplecik
wystarcza na około 4 tygodnie. Klawa pracuje na komplecie baterii, który był
standardowo dołączony do zestawu, już ponad rok.
    To tyle. Odnośnie zestawika z allegro - mysz kulkowa, cena przystępna,
gwarancja ponoć jest. Dowiedz się o ewentualną możliwośc zwrotu, gdyby coś
Ci nie pasowało i kupuj. ;)

    Pozdrowienia!

--
MD