Re: Pentagramy Freezone - pytanie

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.pl.spam>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 18:49:38 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cgs5si$lhb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> <ciach>
> LSD twoim przyjacielem... dostepne w aptekach na recepte...

    He, he... dzięki, ale już tego wyrosłem! ;D

    Dziękuję wszystkim za opinie; jutro z samego rana walę prosto do sklepu.
Nie spodziewam się, by cokolwiek złego stało się przy montażu tego coolera -
po prostu znalazłem w necie niezbyt przychylne opinie odnośnie jego zapinki
i potrzebowałem kogoś, kto by mnie uspokoił. I tutaj załoga pcp spisała się
znakomicie! :)
    Serdeczne pozdrowienia!

--
MD