SATA RAID0:prosba oraz pytanie o porade i o porownanie osiagow (do ludzi z RAID0 lub majacych z RAID0 jakies doswiadczenia).

Autor: Andrzej Popoz <popozWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 16:42:09 MET DST

Mam problem z moim RAID0. To znaczy byc moze mam, nie jestem pewien.

Zrobilem pare testow i wyniki wydaja mi sie odrobine dziwne.

Tutaj nie wrzuce screenshotow, bo to wbrew zasadom dotyczacym zalacznikow.
Zeby nie zasmieciac grupy zrobilem strone WWW ze screenami wynikow testow.

http://www.escar2.republika.pl/

Generalnie problem sprowadza sie do dwoch pytan:
1. Czy mi sie SATA'y wpiete w RAID sypia lub czy mi sie kontroler RAID sypie?
2. Jesli pkt.1=nie, to czy osiagi mojego RAID0 mieszcza sie w normie, czy tez
cos jest moze skaszanione. :)

Prosze o jakis komentarz, bo po prostu jestem w kropce. :) Z gory dziekuje za
pomoc. :]

BTW, te SATA'y sie nie przegrzewaja. Kazda ma dla siebie po jednym wencie
80x80 mm z dostepem powietrza z zewnatrz.

ps:
Pees jest dla Google, jakby ktos mial podobny problem co ja:
RAID SATA Maxtor Diamond Max 9 Plus + wydajnosc przepustowosc wynik wyniki
problem osiagi KT600 VT8237 VT 8237