Re: 2 pytania: o procesor i o obudowe

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 16:35:15 MET DST

On Sun, 29 Aug 2004 15:46:03 +0200, lew wrote:

> jesli zdecydujesz sie na ten model to mala uwaga w kwestii zakupu. na
> twoim miejscu sprobowalbym sie dogadac w jakims rozsadnym cenowo sklepie
> w twojej okolicy na zakup samej obudowy bez PSU. widzisz co bierzesz &
> niewykluczone ze zaoszczedzisz nawet prawie 100 PLN (wliczajac
> transport) - porownujac ceny z moich okolic i z reguly mocno
> /przebulone/ aukcje Ozira.

Dzieki - sprobuje kupic ja na miejscu (jestem z Lodzi, jak ktos zna
miejsce, prosze o kontakt:). A jaki zasilacz? CHcialem kupic tez od tego
Ozira tego chiefteca co on ma za 199zł. Znosny wybor? Od razu mowie, ze
bede miec jeden dysk i gowniana grafike (za maksymalnie 500zł:/ ale w
sumie nie gram za duzo, i az tak bardzo nie potrzebuje super GPU) itp.

--
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 : mail :: smigaj@post.pl