Re: Wszystko dobrze do momentu Windows

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 16:16:51 MET DST

> Witam
>
> Mam płytke ECS K7S5A i dokupiłem ostatnio GF FX5600.
>
> Wkładam kartę , odpalam i wszystko jest super aż do momentu gdy wchodzi
> tryb graficzny Windows. Wtedy cyk ! ekran czarny i tak już zostaje na
> amen :o(((

karta z VESA 3.0 ???

na innej grupie ( o pascalu ) przeczytalem ze karty z VESA 3.0 nie obluguja
rozdzielczosci ekranu w trybach 15 bitowym i 24 bitowym ( ale nie jestem pewien
prawdziwosci tej informacji ) .

Wlacz sytem w trybie awaryjnym ( podczas startu windy F8 tryb awaryjny ) - i
ustaw rozdzielczosc ekranu na 640x480x256 albo na inna niz 15, 24 bitowy tryb
jezeli windows juz rozpoznal twoja karte graficzna .

potem restart i ekranik juz powinien byc .