Re: 2 pytania: o procesor i o obudowe

Autor: Ed the Duck <edtheduck_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 15:06:42 MET DST

Dnia 29.08.2004 13:20, istota zwana "Bartosz Śmigaj :: Bhaarth" na swojej
klawiaturce wystukała taki oto tekst:

> Ok, znalazlem. Myslalem o zakupie tego:
>
> Czy warto? A moze mozecie polecic cos pdoobnego wizualnie?

  Posiadam taką obudowę, ma wymiary: 473mm x 205mm x 540mm, bez nóżek 522mm
(dług.x szer.x wys.). Więc nie wiem czy spełnia Twoje wymagania.
Jestem z jej zakupu bardzo zadowolony, przestronne wnętrze, szyny do
mocowania napędow 5,25", miejsce na 4 wiatraczki. Obudowy w innych kolorach
mają dodatkowe miejsce na wiatraczek w drzwiach. Wykonana jest z wysokiej
jakości materiałów, wadą jak dla mnie, jest jej wysoka waga. Ma z przodu
wyjście na 2 porty USB i Firewire.

--
        _         EdtheDuck
       >*)_       gg1408139