Re: Procek AMD który?

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 14:26:23 MET DST

> No ja bym trzymal plte i kupil jakis procek. Z drugiej strony plyta
> nowa, moga ja sprzedac i zainwestowac w cos nowego. Ale ja wybralbym
> opcje nr 1. Mam racje?:)

Dokup procesor - chyba, że chcesz inwestować naprawdę grubą kasę w S939 (
jeśli mowa o amd ).
IMHO jeszcze przez rok z hakiem będzie można w miarę wygodnie egzystować na
SocA ( a do normalnej pracy wystarczy to na jeszcze dłuższy czas ).
Ja np. planuje przejść na S939 dopiero pod koniec przyszłego roku, a i to
tylko w przypadku gdy moja obecna platforma naprawdę nie będzie dawała sobie
rady.

Pomijam graczy - tutaj od jakiegoś czasu większą wagę trzeba przykładać do
GPU niż CPU. Proc 2500+ w połączeniu z dobrą grafiką wystarczy do
wszystkiego, a nawet najlepszy procesor w połączeniu z małą ilością RAM i
słabym GPU nie będzie nadawał się do zabawy :(

--
Xob,