Re: Wszystko dobrze do momentu Windows

Autor: motyw <msk_at_post.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:46:00 MET DST

Olecki wrote:

> Raczej tylko ekran jest wylaczony , w trybie awaryjnym idzie bez
> problemu.

To ściągnij nowe stery i przeinstaluj jak tego nie robiłeś
Ja miałem taki numer z XP i ATI Radeon 9600 PRO dopiero reinstalacja pomogła
tak mu sie nie dobrze zrobiło po wymianie z 9000 PRO

Windows Jest Nie Przewidywalny - Wiadomo że nie ma szyb w oknach i ma
przeciąg ! :-)

--
motyw
Mandrake 10/Celeron 2.4GHz/RAM 768 MB/HDD120GB/ATI9200SE128MB/NET_2.5MB