Re: Przycina PC...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto.itorowniez_at_o2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:29:33 MET DST

Użytkownik "MichaelData" <spam@ognik.com> napisał:
> No to masz. Też mam ten problemik. Winna SB Live!,a konkretnie stery,
> chociaz nie do końca. Taki model. zainstalowałem stery M$ i działa
> duzo lepiej. Niestety mixer i inne zabawki musiałem odstawić.
> po czasie przywykłem. Alternatywne sa jakieś KX czy coś
> ale obsługa tych sterów mnie denerwowała.
> Ciekawe że na innych sysach karta działa poprawnie.
> Zestaw ECS + SB lubi dobranie miejsca w PCI dla SB.
> "Polataj" po slotach, ten najbliżej AGP działa lepiej.

Zresetowałem ustawienia BIOS - nic.
Zmieniałem PCI - nic.

Odinstalowałem sterowniki Creative i zainstalowałem KX - działa!! :-)))
A dźwięk... mmmmm.... miooodzio :-)))
Jeszcze muszę tylko sprawdzić jak będą działać z DVD i dźwiękiem 5.1.
Bo w testach nie działa centralny... Ma ktos jakis pomysl czemu tak jest?
Moze ktos podrzuci gotowego sprawnego konfiga do SB Live! 5.1? :-)

Jak narazie polecam te sterowniki każdemu, różnicę słychać od razu :-)

--
Psylo