2 pytania: o procesor i o obudowe

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 12:46:29 MET DST

Witam,

Mam 2 pytania, wiec zadam je od razu w jednym watku.

1. Jaki procek AMD warto teraz kupic (chodzi mi glownie o wspolczynnik
mozliwosci do ceny - ta niestety jest ograniczona do max 500zł) aby
pracowal DFI LANPARTY NFII ULTRA B oraz ram 2x256 GEIL DDR400. Nie
zalezy mi na najwyzszym zegarze, tylko jak mowie odpowiednim
wspolczynniku wydajnosci do ceny. Slyszalem, ze warto brac wersje
mobile? A moze pozbyc sie plyty itp i kupic athlona 64? Tyle, ze tutaj
juz mi wyjdzie ponad 1500 za procesor i plyte,

2. Druga sprawa - obudowa. Od razu mowie, ze limit cenowy ten sam tj
500zł (ale lepiej jak bedzie mniej). Zalezy mi za to aby byla wmiare
niska i szeroka (najlepiej taka "bulwiasta", rozszerzajaca sie ku
dolowi. Gdzie takiej szukac? Na allegro patrzylem nie ma nic co by
spelnialo te warunki (chociaz byl kiedys chieftec ktory prawie pasowal
do opisu)

--
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 : mail :: smigaj@post.pl