Re: zasilacz do P4 w wersji micro ATX

Autor: Świdr <masw_at_wirtualna.polska>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 11:48:14 MET DST

> Czy sa na rynku zasilacze do P4 w wersji do obudowy micro (skrocone
> stosunko do standardu) i jesli tak to jakiej mocy. Jak na razie nie
moge
> na taki trafic.

Też szukam zasilacza mATX i z dostępnych luzem widziałem tylko MODECOM
200W (ale taki to mam w obudowie). Jest dostępna obudowa SLIM TRACER
mATX z zasilaczem 350W ale nie wiem czy te zasilacze są godne uwagi.
Inna sprawa, że firma VOBIS produkuje komputery PARTNER w obudowach
MODECOM, które mają identyczny zasilacz 200W jak mój, konfiguracja
jest dosyć mocna
(http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=701809) chociaż
karta grafiki nie jest bardzo topowa, i ja dzwoniłem do nich i nie
stwierdzili problemów z brakiem mocy. Jest to firma na tyle znana że
chyba by nie pakowali na ten zasilacz zbyt wygórowanej konfiguracji.
Ale szczerze mówiąc sam nie wiem jakim cudem im to działa.
Ja uważam, że producenci obudów slim powinni rozważyć montowanie
obudów z zasilaczem zewnętrznym - wtedy zasilacz pod biurkiem = cisza,
spokój, chłód. HP tak robi w małych desktopach - do obudowy dochodzi
kablem 12V, 5V, 3.3V 4 żyłami o ile pamiętam, a reszta jest dzielona
już w środku.
Mnie na razie 200W starcza ale jak dokupię mocniejszą grafike to
roważam samodzielne skonstruowanie zasilacza zewnętrznego.

pzdr
Świdr