Re: 'Mulenie się' HD

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 07:38:06 MET DST

MichaelData wrote:

> W/g Ciebie ilość miejsca i defragmentacja nie ma wpływu na prędkość
> w wyszukiwaniu i kopiowaniu ? No to jakas nowa teoria.

no dobrze; mam jeden dysk 10GB i na nim zajete 6GB; mam drugi
dysk 10GB i mam na nim zajete 9GB; opowiedz, na czym dokladnie
bedzie polegac wolniejsze kopiowanie na bardziej wypelniony dysk??
i na czym bedzie polegac wolniejsze wyszukiwanie /poza tym
oczywiscie, ze bedzie do przeszukania wiekszy obszar dysku/;

adas;