[OT]Re: Helios 3D II Oryginal

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:08:39 MET DST

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wklepal

> http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php
> ARTYKUŁ 14. USUNIĘCIE UŻYTKOWNKA
> 14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Użytkownika,
> który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w
> szczególności zastrzeżenie sprzedaży poza aukcją, spamming , (...)

Tak sie zastanawiam - jak allegro sprawdza czy spam wyslal rzeczywiscie
wlasciciel konta i aukcji a nie np konkurencja z allegro ktora sie pod
niego podszywa w celu skasowania mu konta?
Ktos wie? Bomalo prawdopodobne wydaje mi sie zeby ten e>> byl az takim
debilem zeby po odpowiedziach na swoj poprzedni post znow wyslac spam
michu