Re: SATA czy IDE

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 17:54:38 MET DST

rashman wrote:
> Jezdziles ferrari? :) Ja jezdzilem maseratti 3200 Gt /za 180 tys do kupienia w
> .pl/ - jakosc mnie powalila.

Ferrari 360, ale niestety nie prowadzilem :/
Nie zwrociles uwagi na jedno, kiedy Maserati wypuscilo 3200GT nie bylo
pod calkowita kontrola Fiata. Pierwszym samochodem po przejeciu byl
Maserati Coupe - zauwazyles podobienstwo? Coupe i 3200GT to te same
samochody, ale Coupe jest juz niestety duzo gorzej wykonany -
oszczednosciowa polityka Fiata.

> Ie tam, szybkie to sa hitachi. Samsungi nie maja % zwrotow wiekszego od innych
> producentow. Sa ciche i chlodne. Jezeli nic sie nie zmieni to moj nastepny hdd
> bedzie firmy Samsung :)

Samsung - tak jak Ferrari sa szybkie, ale nie najszybsze ;)

> Dysk zreszta jest juz kupiony (autora watku), mnie daleko do fanatyzmu, mamy
> sobote, wiec proponuje rozejsc sie w pokoju na piwo :]

Popieram :]

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl