Re: Czy warto kupic taki monitor???

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 16:32:59 MET DST

Krzysztof wrote:

> Moj szef ma Neca 18-tke - calkiem calkiem. Jednak, wszystko kwestią
> idywidualnego podejscia. Kolega ma 19-tke jakiejs dziwnej firmy i ni emoze
> na niej pracowac: czcionki rozmyte, kolory bez sexu.

Czcionki rozmyte na LCD?! Może nie umie ustawić rozdzielczości?

> Ja osobiscie jestem
> zwolennikiem dobrych monitorow CRT. Kup sobie Samsunga 959NF za jakies 1500
> zł i żaden LCD ci nie podskoczy, a ty bedziesz wniebowziety jakościa obrazu.

Ja właśnie testuję LCD LG 1730B. Jakość obrazu jak dla mnie świetna,
ładne kolory, obraz ostry, czas reakcji 12ms. Wszystko wygląda wiele
lepiej niż na ADI opartym na Trinitronie. Jedyną wadą mogą być kąty, ale
przecież i tak przed monitorem siedzi na ogół jedna osoba. Jak na 2000
zł to uważam, że dobry sprzęt.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211