Soltek SL-75DRV5-?

Autor: lampa <r_n_at_poczta.fm>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 16:23:57 MET DST

Jaka jest różnica pomiędzy soltekiem SL-75DRV5-C a SL-75DRV5 z tego co
widzę to inaczej są rozmieszczone kondensatory i SL-75DRV5-C niema
wiatraka na chipsecie i diody koło ramu ja mam któregoś z tych
solteków ale nie wiem którego mój ma kondensatrory rozmieszczone
prawie jak SL-75DRV5-C i niema wiatraka na chipsecie ale ma diode koło
ramu jak SL-75DRV5 i właśnie niewiem jak to rozpoznać :(

Wiecie może jak tak napiszcie.