Re: Komputer biurowy do 2000 zł

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADAgo2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 15:41:57 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Gibas" napisał w wiadomości

> Cześć, wielkie dzięki za pomoc. Interesuje mnie, czy wiesz coś
> na temat tego monitora (sam używałeś, ktoś ze znajomych, albo czytałeś
> pozytywne recenzje)? W końcu to będzie najdłużej używany i
> najważniejszy element tego kompa.

Poleciłem Samsunga, bo sam korzystam z produktu tej firmy i nie ukrywam
zadowolenia :) (wprawdzie jest to model 757DFX). Z pozostałych firm mogę
jeszcze zaproponować Philips'a 107T51, gdyż mam czasami na nim okazję
pracować. Prezentuję nieźle się zarówno od storny design'u i parametrów. A
cena zbliżona.

> A, i może wiesz jeszcze karty jakich firm (jeśli przyjąć, że
> kolega kupi tego 9200 128 bit) warte są zakupu, a jakie lepiej omijać?

HIS, Sapphire - ci producenci jak najbardziej na tak. Sapphire ponoć ma
najlepszą jakość obrazu (ale jest droższy). Osobiście używam HIS'a i też
jest bdb.
Gigabyte - tu już z jakościa obrazu w R9200 jest gorzej, ale jest tani.
Z pozostałych firm to jeszcze możnaby kupić Asus'a

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
** Athlon 600Mhz Slot A | 2x256MB PC133 | Gigabyte GA7VM KX133 **
** HIS R9200 64MB 128bit 306@450 | Barracuda 7200.7 80GB ATA100 **