Re: Barton a Celeron

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 15:37:59 MET DST

Robert napisał(a):

> Byłem właśnie w sklepie z zamiarem kupna komputera . Sprzedający zaoferował
> mi zestaw z Celeronem 2400 twierdząc że jest on o niebo szybszy od Bartona
> 2500. Tegoż Bartona porównał do Celerona 1700/1800. Co o tym sądzić, byłem
> pewien że jest wręcz przeciwnie, że to barton sest szybszy od celerona.

A to byl Celeron D? Jezeli tak to wydajnosc Celka D jest porownywalna
do wydajnosci Bartona z takim samym oznaczeniem jak czestotliwosc tego
Celka. Stary Celeron bedzie ok 30% mniej wydajny. Przy czym wydajnosc
procesorow nie koniecznie przelozy sie na wydajnosc calych zestawow.
Podaj wiec jak mozesz obie konfiguracje jakie zestawialiscie ze soba.

j.