znowu o zasilaczach (ziiieeeew) ;)

Autor: Teq <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 15:33:10 MET DST

Czolem,

Jesli by sie dalo bylbym zobowiazany :) gdyby ktos kto zna sie na tych
klockach rzucic okiem na to malenstwo i mi powiedziec czy warto sie w to
pchac ?

NeoTEC X3800 380W PPFC No-Noise

Komputer to MSI 915G, p4 3.4GHz, 1GB D-DDR, DVD-RW, 4 HDD, fdd, plus na
plycie bedzie wstawiony za jakis miesiac GeForce 6600 GT ale nie wiem ile to
pradu zre bo jeszcze nie ma dranstwa w sprzedazy, podejrzewam ze
porownywalnie do GF 6800 LE

Wyglada to to solidnie, filtry ma, watow mu wystarczy na moja konfiguracje,
ale moze cos lepszego w tej cenie tez dostane ?

Dodam ze pod uwage biore chieftec 360-302DF (pare negatywnych opinii
wygooglowalem wiec co do niego mam solidne watpliwosci), Q-TEC BIG FAN 400W
Activ-PFC Auto-AFC USilent tego w ogole nie znam ale im mniej wentylatorow w
zasilaczu tym lepiej bo juz w tej chwili mam w obudowie 6

PS. Musze miec zapas mocy bo lubie dokladac nowe zabawki ;)

Pozdrawiam

Teq