Re: Zawieszanie komputera podczas nagrywania

Autor: Stefan <boitanoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 13:00:22 MET DST

Mam/miałem podobny problem. Nawet gdy do IDE2 (zamiast nagrywarki) podlaczalem
drugi dysk to tez przy kopiowaniu plikow z jednego na drugi zwiecha.

Moj komp: Duron700, ECS K7VZA, 384MB, 80GB seagate, SB audigy, Codegen 300W

Naprawde probowalem juz wszystkiego, nawet innego zasilacza.

Ostatnio jednak wyjąłem SB audigy i.. problem zniknal!!! wypalanie plytek
bezproblemowe!!!

Niech mi ktos wytlumaczy co ma piernik do wiatraka? Probowalem wlozyc tą
Audigy do innego slotu, ale problem sie powtórzyl. Co dziwniejsze tego kompa
mam juz kilka lat, i nigdy wczesniej nie zawieszal mi sie podczas
nagrywania/kopiowania plikow z CD na dysk.

pozdro,