Re: DVD na TV

Autor: Jacek S. <nqerfh_at_oenx.cy>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:05:25 MET DST

Dnia Fri, 27 Aug 2004 19:28:15 +0200, Leszek K.
<leszek60.wytnij@neostrada.pl> napisał:

> Za dużo.

A z czego to wnioskujesz? Podejrzewam, że z własnego, pojedyńczego
doświadczenie, kiedy to akurat Tobie się przytrafiło, że było za dużo...
Ja i widziałem i podłaczałem nawet 15 metrowe kable ( swego czasu sam
miałem co najmniej 12 metrowy, pozwijany za szafką z TV ) i jakoś nie było
za dużo...

--
Jacek S. / Opera 7.50