Re: SATA czy IDE

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_odrzut.o2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 09:34:37 MET DST

Dawno temu przybył człowiek, przedstawił się jako red i powiedział:

> No niby racja, ale otworzylem opisy 4 dyskow 120GB z 8MB cache i jednak
> przy Samsungu najwiecej zlych opinii.
> Bylem w posiadaniu dyskow firm Seagate, WD, Maxtor i moim skromnym zdaniem
> mimo wszystko Maxtor, potem Seagate. Samsungow nigdy nie mialem.

Chcę niniejszym dołączyć się do szalki niezadowolonych użytkowników
Samsunga. Komórki nie miałem, ale miałem monitor, klawiaturę, płytkę
CDR, dysk (o boże...), telewizor, już nie pamiętam co jeszcze. NIGDY
WIĘCEJ!!!!!!!!!!! NIGDY!!!!!!!!! AAAAAA!!!! Możecie już wszystko
obiecywać, przyrzekać.... ;) bo już w nic nie wierzę i nie uwierzę jeśli
chodzi o Samsunga, Samtrona, Mantę ani inne kamuflaże.