Sieć mieszana cd.

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 00:09:20 MET DST

Witam.

Mam sieć składającą się z serwera z modemem adsl (usb) i dwa komputery
dołączone poprzez karty sieciowe (koncentryk). Serwer dzieli dostęp do
Internetu na te dwa
komp. Na serwerze jest win98. Już wiem, że mogę podłączyć trzeci komp.
poprzez dwa D-Linki520 i 510.Jeden w serwerze a drugi a w tym trzecim
kompie.
Tylko jak skonfigurować udostępnianie połączenia internetowego dla
wszystkich komp. w sieci? W oknie Internet Connection Sharing (na serwerze)
jest roleta
"wybierz kartę sieciową do uzyskania dostępu do sieci macierzystej" i można
tam wybrać tylko jedną kartę sieciową a ja mam dwie w kompie. Proszę
powiedzcie jak byście to
zrobili?

Pozdrowienia i proszę o pomoc.