Re: ECS K7S5A + Sempron

Autor: Tensor <noemail_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 23:32:35 MET DST

> Thnx, rozumiem, ze widziales, ze dziala a nie sadzisz ze dziala. Bios
> mojej plyty pozwala ustawic FSB nawet na 200 MHz (rowniez 166). Nie wiem,
> czy to zadziala, ale ustawic mozna.
> Nurtuje mnie zasilanie procka. Semprom musi byc niskonapieciowy w

Przez prawie rok bylem w posiadaniu tej plyty, ale tydzien temu wymienilem
ja na Epox 8KRAI poniewaz z niewiadomych przyczyn nie chciala wspolpracowac
z moim zasilaczem ModeCom 350 GTF. Oczywiscie nie mozna ustawic magistrali
wiekszej niz 150mhz, poniewaz plyta nie ruszy i trzeba bedzie resetowac
CMOS-a. Przerabialem ten temat wiele razy kiedy przetaktowywalem mojego
Durona 1400. Poszedl na 1575 po zmianie magistrali ze 133 na 150. Zreszta w
specyfikacji plyty jest napisane 133Mhz wiec 150 to i tak dobrze:)
A wracajac do Semprona: oczywiscie chodzi Ci o modele Socket A (<3100+). Sa
one zbudowane na rdzeniu zwyklego Athlona XP (Thoroughbread), tylko maja
inna numeracje, zmienione mnozniki, i oczywiscie magistrale. Ta plyta ECS
obsluguje wszystkie Ahtlony XP do 2600+ wiec Thoroughbreada rowniez. Ale
moim zdaniem nie warto kupowac do niej Semprona! Lepiej poszukaj XP-ka na
magistrali 133. Wykorzystasz go w 100% i nawet minimalnie przetaktujesz
magistrala.