Re: film przez telewizor

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 23:07:57 MET DST

JanuSz wrote:

> Ale na GF2 to raczej cudów nie będziesz miał.
>
> GF dopiero od 4 jako tako dają obraz na TV.

hmm, tak sobie mysle - a nie zalezy to przypadkiem od jakosci tv-chip'a?
a z tym to chyba roznie bywalo bo zalezalo to bardziej od producenta
karty - sam mialem kiedys Leadtek GF2MX w slono wtedy kosztujacej wersji
z TV-out (jedna z pierwszych serii tych kart) i musze przyznac ze obraz
byl IMHO nie najgorszy w porywach do dobrego ;-) a wiem ze w duzo
nowszych kartach "renomowanych" marek typu Mint itp. to bywa roznie bo
pierwsze na czym sie z reguly tnie koszty to wlasnie ten chip, a
konkretnie jego jakosc. ciekawe czy inni tez maja podobne wrazenie?

> Janusz

pozdrawiam

--
            * older futhark