Re: drukarka laserowa - co kupić do 1000 zł?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:55:28 MET DST

Użytkownik "TaDeK" <tadek@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cgnmfh$5g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> odradzam - najgorsza firma produkujaca drukarki jaka spotkałem

chyba dokladnie odwrotnie :) jesli chodzi o lasery to HP robi najlepsze,
przynajmniej z tych popularnych.
W domu mam HP4L od 1995 roku, w ogole nie oszczedam tylko wkladam papier i
toner (nie firmowe) i drukuje. W pracy podobnie mam HP5L, znajomi maja z
serii P i jakos nie spotkalem, zeby ktos narzekal. dlatego co to napisales
to wierutna bzdura.

pozdr.
Tomek