Re: Sieć mieszana.

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:47:42 MET DST

> cokolwiek to są te karty drink...
> odpowiedź brzmi TAK

Oczywiście DLink520 i D-Link510.

Tylko jak skonfigurować udostępnianie połączenia internetowego dla
wszystkich komp. w sieci? W oknie Internet Connection Sharing jest roleta
"wybierz kartę sieciową do uzyskania dostępu do sieci macierzystej" i można
tam wybrać tylko jedną kartę sieciową. Proszę powiedzcie jak byście to
zrobili?

Robert