Re: czy to prawda? nieprodukuja ?

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:00:04 MET DST

Użytkownik "RaV" <spamerom@mowimy.nie> napisał w wiadomości
news:cgnn1v$1sn$1@news.onet.pl...

> Bylem dzisiaj w sklepie zlozyc sobie kompa, a tu pan w sklepie mi mowi ze
> procesory AMD (durony, popularne athlony xp) sa juz nieprodukowane i
raczej
> nie da sie ich sprowadzic bo nie ma w hurtowaniach juz.
> Zaproponowal celerona D 533 2.66 ponoc sie dobrze kreci.
> Troche mnie przytkalo powiem szczerze.
> Mial racje ?
**
Produkuja, produkuja. Zmienili nazwe, wspolczynnik wydajnosci poprzepalali
mostki zeby taktowania byly nieco inne niz w linii XP i eureka - powstal
nowy procesor O_o
Athlon XP = Sempron (oprocz 3100+)
Swoja droga dosc fajny ten nowy Celeron.

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"