Poleglem na podkrecaniu - pech

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 19:34:38 MET DST

Witam!

Po ostatnich padach niestety malo znowu sienie stalo podobnie przy 190 FSB.
Z tego co widze pamiec nie wytrzymuje. Powinna pracowac na 200, a nawet na
180 Prime95 od razu wywala sie z testu z komunikatem o cos o roundingu np.
0,4999... albo 0,5 i pisdze ze powinien byl lepszy niz 0,4.

Wkurza mnie to, bo nie po to kupowalem pamieci 200 zeby teraz chodzily mi
(na szczescie chyba bez problemow) na 166.

Czy ktos mial podobnie/ma jakies sugestie?

Moja konfiguracja:
AMD Athlon Barton 2500+ mobile
Pamiec Twinmos 2,5 2x512MB (dual) - choc nawet nie wiem czy ona na dualu
chodzi (jak to sprawdzic?)
Soltek FRN3-L
4 dyski twarde, 2 CD romy (nagrywarka i CD)
kontroler do dyskow twardych dodatkowy, karta muzyczna SB live 5.1, karta
graficzna Sapphire radeon 9800 atlantis.

Temperatura na ustawieniu 14x166 na pelnym obciazeniu zawsze ponizej 60C.
Wszystko normalne napiecia - oprocz pameici ta ma nizsza niz na stronie
producenta o 0,1V.

Pozdrawiam
Geralt

Pozdrawiam