Re: drukarka laserowa - co kupić do 1000 zł?

Autor: ACNkb <krzysiob_at_tlen.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 18:58:14 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1ln9254wwhscy.1ayrjyz1nvebz.dlg@40tude.net...

> Odradzam - najgorsza firma produkujaca drukarki jaką spotkałem :)

Zgadzam się z tą wypowiedzią. Pracuje w help desku, mam pod sobą ok. 500
komputerów oraz 100 drukarek, z których większość to Lexmark, kilka HP-ków w
oddziałach w Polsce.
Lexmarki non-stop sprawiają problemy, a to łamiące się elementy, sypanie
tonerów, problemy ze stroną rozdzielającą. Pozatym musisz pamiętać, jeśli
będziesz chciał zainstalować drukarki sieciowe i LPT na jednym komputerze,
to zacznij od instalacji tych drugich tj. LPT, nigdy na odwrót. Wiem to z
doświadczenia, miałem taki jeden przypadek................żałowałem, że nikt
mi o tym wcześniej nie powiedział......Polak mądry po szkodzie :)

pozdro,
ACNkb