Re: wysoka temperatura procesora

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:01:35 MET DST

Dnia Fri, 27 Aug 2004 13:49:39 +0200, Mateusz wystukał(a):

> Witam!
>
> Kupiłem sobie na procesor celeron D 2,8 nowy wentylator (jest on z
> czujnikiem temperatury, który jest włożony w radiator). Chodzi mi cichutko,
> ale temperatura procka wynosi 73,5 stopnia . Co proponujecie zrobić??

Przede wszystkim sprawdz czy radiator jest dobrze założony. Czy dawałeś
pastę? Dotknij ręką radiator - jeśli by Cię nie oparzył to oznacza że
niezbyt odbiera ciepło od procka. 70 stopni to już parząca temperatura.
Poza tym może w obudowie masz za ciepło, spróbuj otworzyć obudowę i zobacz
czy temp. znacznie spadnie. Wszystko oczywiscie przy założeniu, że kupiłeś
odpowiedni do tego procesora radiator.

--
AthloN 2400+, 512 MB RAM, 160 GB