Re: Instalacja 98 na kompie z 2k - brak stacji dyskietek

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 12:44:52 MET DST

On Thu, 26 Aug 2004 20:27:09 +0200, Jacek Maciejewski <jacmac@tnij.go2.pl>
wrote:

> Ale on nie napisał że chce zachować w2k :) Dostał radę o jakości
> zadanego pytania :)

1. Setup.exe windozy 98 wyświetla komunikat: "Program instalacyjny wykrył
nowszą wersję systemu Windows i zakończy swoje działanie" - obojętne czy z
poziomu graficznego Windy 2000 go odpalam, czy z poziomu "tekstowego" -
konsola czy jak to się tam nazywa, odpalane F8 przy starcie systemu
2. Faktycznie nie napisałem, że chcę zachować Windę 2000 - więc piszę to
teraz: chcę zachować Windę 2000 i zainstalować jako drugi system Windows
98.
3. Proszę o jakąś pomoc a nie gdybanie