Re: Wentylator na chipsek ??

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 09:47:03 MET DST

Użytkownik "[M]°[A]°[N]°[i]" <kczosnyk@[nospam]master.pl> napisał w
wiadomości news:cgmmvg$h1u$1@ns.master.pl...
> Witam Serdecznie!
> Mam pytanie, a mianowicie strasznie mi wyje wentylator na chipsecie plyty
> glownej i nie mam juz do niego sily jak na noc zostawiam - Czy mozecie mi
> polecic jakis konkretny model , firme itd itd ??

Ja mam mniejszą odmianę
http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=71&code=014 na i875 i
wystarcza. Kwestia tylko czy ci się komputer włączy jak usuniesz wiatrak.
Też ściągnąłem go po tym jak zaczął wyć bo nałapał kurzu.

--
i NET, www.inet.one.pl www.inet.ll.pl   -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".