Re: Jaki markowy PeCet wybrac i dlaczego ?

Autor: N][N <nin_no.spam__at_plast-box.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 09:08:26 MET DST

Hmmm .... to teraz dopiero mam dylemat.
Troche boje sie IBMow kolega w banku mial troche z nimi problemow, ale ten
design miodzio.
Jakos nie moge sie przekonac do FSC (Siemens) choc cena przemawia jak
najbardzie na ich korzysc.
HP podoba mi sie to ze sa niewiarygodnie ciche - praktycznie bezglosne.
Co do Dellow to mam bardzo dobre doswiadczenie z serwerami ...... natomiast
nijakie z desktopami, ale nie mam dobrego dojscia do Dellow a szkoda. Co do
Polskich to jakos nie moge sie przekonac .... tym bardziej po ostatnim
artykule w CRN i ich podejsciu (producentow) do formalnych kwesti zwiazanych
chociazby z nowymi dyrektywani UE odnosnie sprzetu elektronicznego (jak
zwykle kombinuja).

"...Czy komputery sa awaryjne, jak wyglada serwis, komfort pracy (poziom
chałasu, ergonomia klawiatury,myszy), ciekawe rozwiazania,
którzy z producentów zezwalaja na ingerencje w specyfikacje baz utraty
gwarancji itp .... "
Nie otrzymalem odpowiedzi na te oto pytania moze ktos mi pomoze.

THX
N][N