PLANET WL-U350B ?

Autor: darek <derek_at_psi-net.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 23:04:24 MET DST

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów miał/ma do czynienia z bezprzewodową kartą sieciową
PLANET WL-U350B podłączaną przez USB ? Interesuje mnie możliwość
przestawienia MAC adresu pod Windowsem.
Coś jak w modelu Realteca 8180 na PCI gdzie np w konfiguracji interfejsu w
zakładce zaawansowane mogę ustawić wartość dla "Network Address". - A może
jest to niezależne od adaptera sieciowego?
Proszę ewentualnie o doradzenie jakiejś taniej karty WLAN na USB z taką
możliwością.
Pyt.2.
Do Access Pointa mam około 250m w dobrej widoczności - czy 14 dBm na wyjściu
PLANETa będzie OK jeśli dołączę Yagę?

dzięki, pozdrawiam