dwa okna edycji

Autor: doktorek <qubus_at_mediclub.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:55:22 MET DST

jedna kamera CCD, jeden frame grabber Matrox Meteor II , grafika
dwumonitorowa Matrox G450.
jak to zrobic bym mogl z tego jednego zrodla uzyskac obraz rownoczesnie w
dwoch oknach, najlepiej przy pomocy tego samego programu.

Otwieram jeden program - mam podglad video
otwieram drugi raz ten sam program (lub inny) - mam podglad video (w tym
samym czasie)

Teraz na jednym dziala , drugi raz moge program odpalic ale ikony podgladu
sa nieaktywne