Re: Skąd się biorą śrubki na świecie ???

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 18:16:53 MET DST

"Jacek Maciejewski" <jacmac@tnij.go2.pl> wrote:

> W życiu nie dostaniesz tam śrubek stosownych do kompa.

To prawda.. w zwykłym sklepie metalowym ich raczej nie
będzie.

> Jak nie
> zdobędziesz z rozbiórki, to raczej nigdzie nie kupisz.

ROTFL!!!

Dawno nie kupowałem.. ale normalnie idziesz na giełdę
komputerową. W warszawie najlepiej na tą "za Stodoła".
Szukasz szpenia z 1001 drobiazgów na stoliku. Mówisz
do niego "komplet śrubek poproszę". płacisz pewnie z 1zl
i odchodzisz u7śmiechniety z torebeczką ;-)

Jak chcesz "tuningowe" to pewnie z 10zl trzeba wydać ;-P

Albo na stronie allegro wpisz "komplet śrub" ;-D

--
Wojciech "Mancer" Przybysz