Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 16:37:06 MET DST

Saiko Kila napisał:

> BTW te dyski mają całkiem ciekawe parametry

Heh, właśnie planuję zakup nowego dysku. Jeszcze wczoraj rano
byłem przekonany do WD. Wieczorem, gdy przejrzałem specyfikację
dysków Hitachi i kilka testów (chyba już 10 raz) nabrałem
wątpliwości i nie mogę się zdecydować na jeden z nich. Poczekam
jeszcze parę dni, może mi zupełnie przejdzie :)

> O Tobie będą mówić to samo! ;)

Pewnie tak będzie ;). Chociaż ja zapisuję niemalże wszystko.

--
                        Pozdrawiam, Sniper