Re: Skąd się biorą śrubki na świecie ???

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 16:28:10 MET DST

Lukes wrote:

> Mam obudowe komputera i pare części i chce z tego coś złożyć, problem
> polega że
> nie mam wystarczającej ilości śrubek.

Jakies dziwne rady i sposoby dostajesz tutaj na grupie. Nie mozesz isc po
prostu do byle jakiego sklepu komputerowego z serwisem i powiedziec, ze
potrzebujesz srubek? Oni tam i tak nic za to nie placa (albo jakies
grosze), wiec roznicy im nie zrobi. Ja tak zrobilem jakies 4 lata temu i
dostalem od goscia tyle, ze do dzisiaj mam ich duzo za duzo.

--