[w2k] Problem z uruchomieniem

Autor: marcin lewandowski <www-usunto_at_saepia.net>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 15:49:27 MET DST

Nie znalazlem zadnej polskiej grupy o w2k wiec pisze tutaj.

Mam zainstalowane windowsy, (swiezo, 3 dni temu). Pracowalem na nich
pare dni. Potem przewiozlem komputer gdzie indziej i nie startuja
inaczej niz w trybie awaryjnym (nie moge sobie pozwolic na format).

Tutaj jest plik ntbtlog.txt: http://saepia.net/temp/ntbtlog.zip

Usuniecie z rejestru wpisu sterownika srv.sys nie pomaga.

Ładowanie staje juz na graficznym ekranie ladowania, wydaje mi sie ze
jak wszystko jest ok to wtedy ekran raz mruga i idzie dalej. Czy
problemem moze byc to ze przedtem pracowalem w 1152x768 a teraz mam
monitor 15" ktory tego nie obsluguje? Jak tak to jak zmienic ostatnia
uzyta rodzielczosc w rejestrze korzystajac z trybu awaryjnego?

Myslalem ze moze pomoze usuwanie sterownikow jednak jedyny sterownik
ktory moge usunac (bo nic w tym komputerze nie ma...) to sterownik
GeForce'a 2 - ale to nie pomoglo.

--
m.