Re: System uruchamia sie tylko dyskietką

Autor: Madab <omita_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 15:29:54 MET DST

Dzieki Sławek,
Dociskałem. Nawet kable zmieniłem. Raz to pomoze jakby. Raz nie pomoze.
Czasem jest wszystko Ok, choć nic nie ruszam. Dzis np. uruchomił sie z
twardziela, ale w trakcie inicjacji systemu zawiesił sie i zaczął od nowa
przechodząc już w Tryb awaryjny.
Zamknąłem system z ponownym uruchomieniem, no i jest już OK.
Ciekaw jestem, co bedzie jutro ;-)
Ach te kompy
Serdecznie pozdrawiam
Arek