Jaki markowy PeCet wybrac i dlaczego ?

Autor: N][N <nin_no.spam__at_plast-box.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 14:24:17 MET DST

Witam

Odwieczny dylemat tyle ze powazny.
W zwiazku z zamieszaniem z certyfikatem CE chcemy zacząc kupowac kompy
markowe.
Biorąc pod uwagę mnogość ofert znacznym czynnikiem przy wyborze była cena
ale i serwis, gwarancja i stałość designu.
Mam na uwadze 3 komputery:
HP - Komputer HP DX2000 MT C 2.6GHz/40GB 5400/256MB PC3200/CD/Win XP Pro PL
IBM - ThinkCentre A30 Celeron 2,4 GHz,256MB,40GB,CD,10/100,WIN XP Pro
PL -Tower
Fujitsu Siemens - Scenic P300 Celeron 2.8GHz 256MB 40GB CD FDD FrontUSB LAN
WinXP Pro PL
Oczywiście bardziej interesują mnie opinie na temat samej lini produktów i
marki - producenta, a niżeli konkretnego modelu.
Czy komputery są awaryjne, jak wygląda serwis, komfort pracy (poziom
chałasu, ergonomia klawiatury,myszy), ciekawe rozwiazania,
którzy z producentów zezwalają na ingerencje w specyfikacje baz utraty
gwarancji itp .... to pytanie ktore mnie szczegolnie interersuja.
Jest to dla mnie o tyle ważne ponieważ chcemy w przyszłości trzymac sie
tylko tego producenta.
Jesli ktoś zapyta, dlaczego akurat te, odpowiem że mamy do nich dostęp po
atrakcyjnych cenach.

Bardzo dziekuje za opinie sugestie i uwagi.

N][N