SCSII problem

Autor: Enter1 <marek58_at_inetia.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 13:47:41 MET DST

Witam
Na początku przepraszam za pomyłkę w dacie poprzedniego posta.
Szukam rozpiski kabla z SCSII. Kupiłem jakiś czas temu skaner, a w zeszłym
tygodniu kontroler CENTOS CI-2520/60 rev.C ultra SCSII. Niestety nie mam
kabla aby z zewnątrz połączyć oba urządzenia gdyż skaner ma łącze SCSII 1
(takie jak centronics w drukarkach), a na śledziu od kontrolera jest łącze
SCSII 2 (50 pinowe takie jak w laptopach). Kontroler ma także dodatkowe
wewnętrzne łącze na szpilkach ( 50 pin ). Podłączałem dysk pod to łącze i
działa OK nie można tylko bootować gdyż kontroler nie ma biosa. Pomyślałem
że kupię żeńskie gniazdo CANON 50 i przykręce do śledzia. Aby to zrobić
potrzebuję dokładnego opisu przejściówki, ktróry pin w grzebieniu na karcie
kontrolera połączyć jakim pinem w gnieżdzie skanera (1-1, 2-2 itp ?)
Marek