Poważny problem - chyba skomplikowane... !!

Autor: Marcin Cikorski <cikora_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 13:57:00 MET DST

Witam,

Jestem posiadaczem notebooka HP ze 1250.
Mam poważny problem. Notebook raz się włącza, a raz nie reaguje na
nacisnięcie przycisku Power.
Nie ma znaczenia czy jest na bateriach czy pod siecią elektryczną.

Jest dzień, kiedy notebook leży na biurku, naciskam Power i startuje od
razu.
Są jednak sytuacje - bardzo częste, że naciskam po 10 x na Power i nic nie
reaguje.

W momencie kiedy już się uda wystartować - obojętnie czy BIOS czy Windows i
po kilku minutach/godzinach kończę pracę - zamykając system, a następnie
dosłownie po kilku sekundach naciskam Power, odpala od razu. Tak jakby był
problem z tym pierwszym rozruchem po dłuższej przerwie (minimum 5 minut
przerwy).

Nie wiem czy to sprawa BIOS'u? Oddałem go do serwisu - trzymają go dość
długo i badają problem. Podejrzewają jakieś uszkodzenie na płycie głownej -
co konkretnie, nie wiedzą.
Może ktoś miał kiedyś podobny problem lub ma pomysł co może być przyczyną
usterki?

Dodam tylko, że notebook nie jest w całości nie sprawny - jak już mi się uda
go właczyć, wszytsko jest ok (oglądam filmy DVD, pisze dokumenty, słucham
muzyki).
Zaznaczam jeszcze, że jestem posiadaczem notebooka od kilku dni - kupiłem go
uzywanego. Nie wiem co się z nim przedtem działo, ale jest w stanie
b.dobrym. (oprócz tej usterki :) ).

Z góry dziekuję za pomoc, powiedźcie co podejrzewacie, podzielcie się
opiniami.

Marcin C.