Wycena staroci :-)

Autor: Dudus <tomkeUSUN_at_wp.plUSUN>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 12:25:01 MET DST

Witam

Mam prosbe o wycene dwoch staroci ktorych chce sie pozbyc.. od razu
mowie ze allegro ogladalem i jedna rzecz znalazlem natomiast drugiej
nigdzie nie widze.. stad ta prosba..

1. CDROM LG 52x (mniej wiecej wiem, ale ile moge za to wziasc od osoby
prywatnej a ile mi za to na gieldzie dadza? Dziala u mnie od 1,5roku)
2. DVDROM Pionieer 103S 2,6x (moze numerek modelu przekrecilem ale speed
napedu napewno poprawny i jego ceny nigdzie nie moge znalezc. Dziala
dobrych pare lat, nie pamietam nawet ile :-))

Z gory thx za odpowiedzi
Tomek